דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אם אתם באמת רוצים לצאת מהחובות בהקדם האפשרי, כך תוכלו לעשות זאת! 

מאת    [ 08/05/2014 ]

מילים במאמר: 400   [ נצפה 1750 פעמים ]

רבים מוצאים את עצמם כשהם כבר עמוק בחובות, מיואשים לאחר שההוצאה לפועל והנושים מטרטרים אותם ומתעמרים בהם על מנת שיחזירו את החובות. אם כן, מה בכל זאת אפשר לעשות כדי לצאת מהחוב וגם להמשיך לחיות בשלווה, בכבוד ובנחת? הנה 4 טיפים מעשיים במיוחד!


    • באם נפתח נגדכם תיק בהוצאה לפועל – ראשית כל אל תזניחו אותו, גם אם הזנחתם אותו כבר, הגיע הזמן להתחיל לטפל בו. כיצד? הראו נכונות לעשות כל שביכולתכם כדי לטפל בחוב, גשו לחקירת יכולת כדי שתוכלו להתחיל לשלם את החוב בתשלומים שמתאימים ליכולת הכלכלית שלכם! חקירת יכולת אף תעכב מגבלות שהוטלו עליכם ותוכלו לנשום לרווחה באם תעמדו בהתחייבות החדשה.
    • אין ביכולתכם לשלם כלל וכלל? אין לכם נכסים שניתן לשלם באמצעותם, חסכונות ואף המשכורת לא תספיק כדי לקיים אתכם/משפחתכם  וגם לשלם את החוב בתשלומים במשך כל ימי חייכם? הליך פשיטת רגל הינו הפתרון עבורכם.
    מדובר בהליך לא קצר ובמהלכו אף יוטלו עליכם מספר מגבלות, אך יחד עם כל זאת תוכלו לחיות בכבוד וברווחה יחסית, זו הזדמנות של ממש לתקן את נפשכם הפצועה ואף ללמוד כיצד להתנהל באופן נכון יותר והולם יותר למצבכם הכלכלי. זו ההזדמנות שלכם לפתוח דף חדש בחיים בידיעה כי אף נושה לא יעקל את המשכורת שלכם, לא את הרכב או את רישיון הנהיגה ובוודאי לא תקבלו צו פינוי מביתכם. וגולת הכותרת? הרי שבסוף התהליך תוכלו להיפטר מהחובות אחת ולתמיד באם הוכחתם כי נכנסתם לחובות בתום לב וכי עשיתם כל שביכולתכם כדי לשלם אותם.
    • אם אתם מצפים לשחרור קרן השתלמות, ירושה שזה עתה עומדים לקבל או אפילו אם אתם יכולים לגייס (לא באמצעות הלוואה) סכום קטן מתוך החוב - זה בדיוק הזמן לנסות להגיע להסדר חוב במשא ומתן מול הנושים. לרוב בהסדר יקוצץ גובה החוב לסכום שברשותכם, והנושים יסכימו לקבל את מה שיש ולוותר על שארית הסכום תוך סגירת החוב.
    •  אם נפתחו מספר תיקים נגדכם בהוצאה לפועל וכל הנושים יחד מתנפלים עליכם באמצעות פעולות אגרסיביות, תוכלו להרוויח זמן וקצת שלווה ושקט נפשי באמצעות איחוד תיקים בהוצאה לפועל.

כל אלו ועוד אינספור דרכים מאפשרות לכם לסגור חובות באופן מכובד ומכבד לכל הצדדים. אובליגור עוסקת בסגירת חובות עבור חייבים מעל 15 שנים, ותוכל לסייע גם לכם לצאת מן הברוך. אנו מתמחים בהגעה להסדר חובות ובפשיטת רגל לאדם פרטי. אנו נבדוק חשבונות, נבדוק את החובות שלכם שהבנק טוען כנגדכם, נלווה אתכם לאורך כל התהליך, נסייע באיסוף ומילוי מסמכים ונדריך אתכם בכל שלב ושלב בהליך סגירת החובות.

צרו קשר עוד היום בטלפון 03-6200772 ואובליגור תוציא גם אתכם מן החובות בהקדם האפשרי!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב